АНАЛІЗ ТЕКТОНІЧНОЇ, РИТМІЧНОЇ ТА КОЛЬОРОВОЇ СТРУКТУРИ КОМУНІКАТИВНОГО ПРОСТОРУ МОЛІВ

Автор(и)

  • Olena Berezko

DOI:

https://doi.org/10.32347/2519-8661.2019.20.376-384

Ключові слова:

shopping mall, mall, social space, tectonic structure, rhythmic organization, color scheme, contrast

Анотація

У статті розглянуто такі засоби створення архітектурного простору,
як тектонічне вираження, ритмічна організація та кольорове вирішення.
Проведено аналіз використання цих засобів на прикладі європейських
торговельно розважальних центрів (ТРЦ, мол). Виокремлено елементи, за
допомогою яких створюється тектонічна структура внутрішнього простору
ТРЦ. Визначено певні ритмічні групи у комунікативному просторі ТРЦ і
розглянуто особливості його кольорового вирішення. Визначено, що кожен із
цих забовів може стати основою композиції інтер’єру ТРЦ.
Ключові слова: торговельно розважальний центр, ТРЦ, мол,
комунікативний простір, тектонічне вираження, ритмічна організація,
кольорове вирішення, контраст.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-11-18

Номер

Розділ

Issue 20-21 (2020)